torstai 3. tammikuuta 2013

just fucking do it c;

No heippa taas kaikki muruset <3
aattelin taas kirjotella vähän tänne, koska mulla on tylsää.
eli eilen saavuin tampereelle, ja tänään menin raholahoodseille c: oli sit iha mukava pv niitte hönöjen kanssa. näin lauran, emman, iiron, sampan, totin ja juhon ja olin niitten kaa, enimmäksee lauran sampan ja iiron. ja huomenna moikkaan mummuu ja sit leffaa c:
tylsää, täs vaa datailen .. pitäs pian kyl nukkuun et jaksan aamulla herätä o:
mut niin, lauantaina takas vaasaa, ja nään sit pitkästä aikaa varmaa murun c: miiian
joka tuli just espanjasta, ja se toi tuliaisii jeij :3

täs vähä höntsyilyy :3


nii ja täs pari tälläst jokka kuvaa mun olotilaa:d







niin ja tähän loppuun sit voin kirjotella vähä tosta behnusta c: ku se käski xd
behnu on paras lolin pelaaja IKINÄ. vaikka en kyl oo nähny ikinä kai ku se pelaa, mut silti se on.
tiiän sen. kukaa ei voita sitä :3 ! ja se on mukava mies, ja sen paras kaveri on joose, joka on kans mukava mies ja hyvä lolin pelaaja. behnu ja joose on aika homoja yhessä :3 eikai, ne on söpöjä.
behnulle voi kertoo kaiken ja se auttaa, ja siihe voi luottaa (:
täs just mietin et miks on lol, bo, cs ja wow xd tyhmii nimii. nii ja behnu sai päivän naurut kuulemma...
yritin avata mun mahtijuomaa, ja olin sillee jeeeeeeeee, mut ei.. sit en saanukkaa sitä auki niin se nauro mulle ! ilkee !! ja sit se myöhemminki nauro mulle ku kirjotin vääri. vähä tyhmä mies.
se on aika super retardi. mut kukapa ei :D
nomut joo täs tää tällä kertaa c:

MOI XD tähän kuvaan päätän tän blogin xd heippa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti