keskiviikko 2. tammikuuta 2013

-2013-

mahtavaa vuotta 2012  201

no mä olin uuden vuoden vähäskyrös, joka kuuluu nyt sit vaasaan :D
ja siis lauantaina mä menin petralle, ja olin siel uudenvuoden, me mentii sen serkuille, ja sieltä me tultii puol neljän aikaan varmaan sit petralle takas, ja ruvettiin nukkuun 5. sitte tiistaina ne heitti mut kotii ja nyt mä tänään sitte tulin tampereelle, ja sain vähän lisää joululahjoja, iskältä ja isoveljeltä : koneen<3, yöpaidan, suklaata, shamppoita, 2 meikinpoistoainetta, kasvoveden, 2 leffalippuu tampereelle, vanutyynyjä, ripsarin ja 30e lahjakortin gina tricosee (:
ja suunnitelmia olis, et huomenna menisin tonne raholaan moikkaan laurakultaa<3 ja en tiiä sit varmaan samppaaki, ja sit ylihuomenna kävisin kaupungis moikkaamas kaikkii ihania :3 ja sit joku pv viel kaija mummuu kattoos ja serkkuja <3
lauantaina olis tarkotus lähtee sitte takas vaasaan, ja sit maanantaina alkais koulu :D
on ollu kyl mahtava loma ! mut onha se kyl iha jees palata takas kouluu
nii näkee kaikkii selasii kavereit joita ei nää lomil kauheesti
mut sit ku mulla on enemmän aikaa niin voin kirjotella vähän enemmä ja laittaa kuviaki (:
heippa kaikki<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti