torstai 3. tammikuuta 2013

~hello again~

No hei taas, mulle iski taas tylsyys nii päätin kirjottaa :D


moi oli vähän tylsää, niin mä väsäsin tollasen sitte :D aika ihana . ei huhhu.
mut aattelin et kirjotan tänne 15 faktaa musta koska enempää en jaksa xd


  1. mun kokonimi on ira-amanda katariina
  2. mulla on kolme ihanaa veljee ja yks prinsessa sisko
  3. tykkään laulaa ku oon yksin
  4. rakastan dataamista
  5. ja nukkumista ofc <3
  6. mulla on tosi tylsää
  7. mä asuin ennen tampereel 
  8. sit muutin vähiksee
  9. ja nyt asun vaasas
  10. oon ujo, mut sit ku muhu tutustuu oon seko
  11. mullon ihania kavereita
  12. mut pari sellast joille voi kertoo ihan kaike
  13. en tykkää yhtää koulusta
  14. käytän TOOSI paljon hymiöit ku oon ilone
  15. ja viimenen.. oon piiloblondi :D
no tjaa, jos ny menis pia nukkuu :3

1 kommentti: