tiistai 25. joulukuuta 2012

My best friend is SANTA CLAUS

En oo kirjottanu miljoonaan vuoteen :D mut eilen oli joulu, ja oli iha kivaa (: vaikka mulla ei ollu yhtään joulumieltä .. mut sain kuitenki jumpinin , suklaata, niiskuneiti yöpaidan, lankaa, 20e ja meikkipussin :d
ja sit ku meen iskälle, niin saan viel silt jotai. Ekaks mun piti mennä iskän luo Treelle jouluks, mut mulle tuli si kuume .. ja mul on ollu varmaa 3vkoo kiva yskä :D mut kyl tää pikkuhiljaa tästä :)
uudeksvuodeks mä sit oon menos Petralle <3 jeeeeeeeeeeei (:  olin siel täs joku vklp takaperi, ja oli kiva nähä kaikkii ihanii :3

jaja hmm, mitäs mä nyt viel voisin kirjotella, en keksi mitää :d

'Tiiätkö miltä tuntuu ku lopult aina putoaa
ku onnellisuus, se oli vaa hetken huumaa
mä oon kyllästyny pitää naamal tekohymyy
ku hymyn takan tuhannet kyyneleet lymyy
mä oon kyllästyny et mun sydän on palasina
tuhansina sirpaleina
eikä kukaan sitä korjaa
vaan ite joudun aina kerään siihen voimaa
enkä jaksas uusiks koittaa nousta ylös paskasta
ku kerta toisen jälkee, se rupee olee jo raskasta
mä yritän ja yritän mut en kai si tarpeeks
joskus tuntuu et vois lähtee vaa jojon jatkeeks
oon kyllästyny miten kaverit tulee
heti ku ne tarvii mult vaa apuu ja tukee
sit ku mä tarviin jotai
ympäril on vaa pari tyyppii
joita mun angstinen asenne tympii
on pari sellast jokka oikeesti välittää
ja mun olotilan käsittää
ja kiitos kuuluu niille<3'

rakastan sua saara <3



rakastan sua miia <3



ohgaad:d



me söpöillää taas ;)

nojoo , viettäkää ny hyvä loma kaikki rakkaat <3

<3;llä
ira 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti