maanantai 26. marraskuuta 2012

Noniin heippa taas kaikki :)
Mä en nytte tienny et mistä olisin oikei voinu kirjottaa, mut päädyin sit taas siihen et kirjotan kavereista
ja tein fbsee statuksen 'hei aattelin ny siis kirjottaa kavereist blogii xd eli kirjota tähän jotain, niiin valitten 10 sellasta joista kirjotan c: älkää suuttuko jos en valitte teitä :DD
ja aattelin kirjottaa et miten tapasin ne, ja ömm niist 5hyvää asiaa ja jotain muutaki sitte :3
tiiän et on varmaa tosi tylsää ku kirjottelen aina kavereista, mutku en keksi mitään muuta kirjoteltavaa tänne :D ja ku kaverit on tosi iso osa mun elämää :)
Valittin siis : petran, millan, pinjan, jennyn, fannyn, victiksen, siirin, sallan, emilian ja cajsan :)
Emiliaa ja Cajsaa ja Siirii en sillein tooosi hyvin tunne, mut kyl mä silti niist kirjotan koska on ne silti kavereita :) <3


1.Petra
Noniin elikkäs tän tytsyn mä tapasin 4lk ku muutin tampereelta vähikseen :) me ensiks vihattiin toisiamme tosi kovaa:DD:D:D lol, mut sit jossaki vaihees se meni ONNEKS ohi ja meist tuli TOSI hyviä kavereita :) <3 ja ollaan edelleenki hyvis väleis, vaikka kaikennäköstä on tullu :D vaikka muutin vuos sitte vaasaa, ollaa edellee väleis vaikka ei nähäkkää paljoo :c <3 tää tytsy on tosi tärkee mulle ja parhaimmistos <3 aina c:
1.tärkee<3 2.ihana<3 3.tohve;)<3 4.hauska<3 5.superüber rakas<3


2.Milla

No tää tyttö :3 tutustuttii seiskalla, ku se alko mun kaverin , taino tutun kanssa :) ja ne on edelleen yhessä:3 söpö pari. Me kesällä ei oltu oikein hirveesti väleissä:c mut nykyää ollaa tooosi hyvis väleissä ! <3 millalla ja mulla on sellane mun mielestä sellane ömm miten sen vois sanoo LUJA kaveruussuhde (: me voidaa kertoo toisillemme kaikki , ilman et sitä kuulee sit keltää muulta :3 tää tyttö kuuluu kans parhaimmistoo (:
1.ihana<3 2.kiltti kaikille<3 3.hömppä:3<3 4.luotto;)<3 5.superüber sulone<3


3.Pinja
Nonii, ja tää tytsy on mun lapsuudenkaveri :3 me tavattiin joskus vuonna nakkijamuussi ku mun iskä ja pinjan äiti asu samas talos atalas tampereella, ja meki asuttiin sillon viel tampereel. aina ku oltiin vaan siel atalas niin me leikittiin kaikkee tyhmää ! pinja on kans yks parhaimmistoo, ja luotettava sellane ! meillon ollu riitaa, tottakai, mut niinhä välil pitääki :3 tästä tytöstä mä en haluu koskaan luopuu ! me pätkät;) <3
1.hassu<3 2.kiva:3<3 3.nolo<3(rakkaudel) 4.pätkä<3 5.superüber hönö <3

 4.Jenny
 Mhm, tähän tyttöön tutustuin viime kesänä tampereella, ku liikuin attilan kaa :) ei nähä useesti, mut silti tää tytsy on toooosi tärkee mulle :c muistan sen viime kesän tosi hyvi ku tutustuin tähä :3 olin mä jennyn ennenki nähny, mutten uskaltanu tutustuu xd en tiiä miks :DD mut sit ny onneks viime kesänä uskalsin, ja tajusin et jenny on super kiva :3 jenny on tommone tuituiaww ! ja rakastan sen hiuksia oo: ikävä on :cc <3
1.tärkee<3 2.hauska<3 3.sulonen<3 4.IHANAT SILMÄT!<3 5.superüber söpö nauru<3

5.Fanny
 Ircis tutustuttii oikeestaa, eli ollaan nettituttui, mut me jutellaan paljo :3 ja kaikesta :DD siis ihan kaikesta xd tyhmästäki.. TRUE BLONDI!! haha aww :DD nomut tää tyttö on aika spesiaali c: ja tykkään luonteesta :3 mis tästä vois kertoo, jutellaa paljon fbs :Dd ja tälle voi kertoo paljon kaikesta, jaksaa kuunnella ja auttaa:) jaja hmhmhm tärkee :) <3 en keksi oikei mitää hirveesti , mutta täykkäri o: <3
1.hassu<3 2.sulonen<3 3.tärkee<3 4.ihana<3 5.superüber blondi<3 (rakkaudella)

6.Victis
  No tähän tyttöön mä tutustuin sit millan kautta :) ja sumpus sitte paremmi! victis on tollane hauska ja ihana :) ja luotettava !! victikselle on helppo puhuu kaikesta ku se jaksaa kuunnella ! victis on cheerleaderi, vai miten se kirjotetaa xddd jaja victis jaksaa aina auttaa o: se tekee siit tollasen ihanan ! ja sillä on yyyli ihanat hiukset o: ! rakastan <3 ja muutenki victis on tommonen ihana :3 <3 raiskauskaveri<3
1.pitkä<3 2.hauska<3 3.sulooonen<3 4.luotto<3 5.superüber homo<3

 7.Siiri
  No siiriin mä tutustuin varmaa, ömm hetki sitte ku alettii juttelee , ku sillä oli vähä vaikeeta ja mä halusin auttaa :3 ja sen jälkeen me ollaan sillee aika paljo juteltu ja siiriin voin luottaa ! siirin kans on kiva jutella kaikesta ku se ymmärtää ja auttaa ! ja siirii on kiva auttaa:) ja olis tosi kiva nähä joskus ! ja jutella sit kaikesta iha f2f :) tosi tärkee, vaikka ei sillein 100% viel tunnetakkaa ! <3
1.luotto<3 2.kiva<3 3.hönö<3 4.hauska:3 <3 5.superüber hassu<3

8.Salla
  No tähän tytsyy tutustuin seiskalla ku muutin vaasaa ! tais olla eka johon tutustuin ! <3 ellei sitä yhtä lasketa:DDDDd lol. mut joo tosi tärkee ja ihana ! luotettava ja en aio koskaa päästää irti ! me ei mun mielestä olla koskaa riidelty enkä kyl haluukkaa :) ihanat hiukset !! ja ömöm :33 koulus aina jutellaa kaikkee hölmöö xd hoho. tää tyty on toosi tärkee ja rakas :3 aina<3

 9.Emilia
 No tähän mä sit tutustuin ninan kautta c: tosi sulonen ja seko niinku mäki :D aina meillo sellaset pimeet jutut, esim tänäänki sumpussa xd no mut pitää aina välil olla vähä sekasi, ku jokkut on vaan aina niin tosikkoja :c en tunne emiliaa viel kunnol, mut todellaki haluun tutustuu paremmi koska aaaaaaaa niin mukava ! ja samallaine sekoä ku ma ;) hoho. en keksi tähä mitää mitä voisin kertoo sori o: mut sulo :3
1.hassu<3 2.sulonen<3 3.kiva:3<3 4.IHANAT HIUKSET<3 5.superüber sekopää<3

 10.Cajsa
  No Cajsaan tutustuin Emilian kautta :) tosi kiva ja sulonen ja sumpussa aina välillä jutellaa kaikkee :) himo malli o: ^ mut joo, cajsa on toooosi mukava ! ja rakastan sen hiuksiii <3 ! cajsaanki haluun tutustuu paremmi, koska vaikuttaa ihan sairaan mukavalta ja sillee :3 aina kiusaa mua et oon pikkune, niinku emiliaki kiusaa :c ilkeitä :c mutjoo, hmm.. mitä tästä ny kertois viel xd iha sulonen joo :3 <3
1.nätti<3 2.hauska<3 3.pitkä<3 4.kiusaaja<3:c 5.superüber mukava:3 <3

No ei mulla sit tällä kertaa muuta ! ja pian voisin laittaa vähän omiiki kuvii tänne jaja nii 
mukavaa viikonalkuu kaikille ;)

~ira   

1 kommentti:

  1. Kiva blogi ! Sait uuen lukijan :3

    Liity mullakin ?
    http://katieh-smile.blogspot.fi/

    VastaaPoista