tiistai 25. syyskuuta 2012

voinko olla sun prinsessa, ja voitko sä olla mun prinssi?

ANTEEEEEKS, etten oo pitkään aikaan mitään kirjotellu tänne, monesti on pitäny mutta oon unohtanu  :c
Aattelin et joku päivä, voisin tehä vaikkapa videopostauksen ! Koska en koskaan sellasia oo tehny :D
mutta joo, tosiaan. Nyt oon sit jo kasilla, jeeei. Ja se on alkanu aika semihyvinhuonosti, emmätiiää :D ja pian mulla on synttäritki ja ens vklp meen tampereelle ja pidän synttärit ! (: jaja sitten hmm, mun äitillä oli tänään synttärit ja tein hugon ja karan kans sille kortit. Tää nyt on vähän tällästä tylsää tekstiä sori xd mut ku en keksi mitään mistä kirjottaisin, koska ei oo tapahtunu mitään oikein erikoista..
Nomutta tosiaan, voisin vähän laittaa tähän kuvia C:

ways to win my HEART C:



 
olis niit muitaki kuvia ollu mitä olisin halunny tähän laittaa
mut aattelin ettei tuu ihan kamalasti kuvia :D !
muttajoo, jos mä nyt tähän lopettaisin ja kirjottelisin vaikkapa myöhemmin lisää c:
hyvää loppuviikkoo kaikille c: ja niin !
noit kuvii lisää löytyy täältä c:

nomut kiitos moi <3

<3; llä ; ira-amanda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti