maanantai 16. heinäkuuta 2012

My life, my rules.

No aattelin nyt vaan nopeesti kirjotella tänne kaikkee.. ku en oo oikee pitkään aikaan mitään pitkää tänne kirjotellu nii jos tästä postauksest tulis vähä pidempi (:
No mä olin tänään sit mun serkun lapsen 2v synttäreillä, ja tuli sit nähtyy siin sukulaisia ja kaikkii.
Ja sit oon ollu vaa tän loppu päivän kotona. Ja torstaina mun pitäs mennä takas Vaasaa !
Jee, on ollu kauhee ikävä kaikkii siel, mut mulle tulee kauhee ikävä kaikkii tamperelaisii ! Mut onneks mä kuitenki nään viel näit ennen ku koulut alkaa. Mun unirytmi on menny lomalla ihan sekasi :D ! oon valvonu aina 2-5. Mut sit ny ku oon tääl Tampereel ni oon heränny aina siin 11-15 aikaa ;D VÄHÄN VAIHTELEE. Mut pikkuvikoja? En oo ees ollu kovin montaa kertaa nyt kesäl uimas, ja se vähän harmittaa mua. Mut kyl täs viel ehtii. Tääl on satanu ja ukkostanu aika paljo, ja mä pelkään ukkosta, se on iha kamalaa.. Toivottavasti teijän kesä on menny hyvin ja ootte ollu paaaaljo uimas! (: Ku mä meen Vaasaan, ni mun pitäs joku päivä lähtee Saarahomon kanssa pariks pvks Merikaartoo. Kivaa<3

Mä piirtelin eilen illal, ja aattelin laittaa tähän loppuun si kuvia. En mä tiä miks, mut mulle tuli yhtäkkii kauhee vimma piirrellä kaikkee! Piirsin 2playboy pupua, supermän logon, pätmän logon ja sellasen I dont Like u.. I <3 U. Ja siis toi Like on se fbst se likenappi tai se :D . En muuta jaksanu. Ja siis kaikki kuvat oon piirtäny niin, et oon ettiny jonku mallin ja siit kattonu mallia.
Etten oo ihan ulkomuistista piirtäny, en iha niin taitava sentää oo. Mut joo emmä varmaa tän pidempää kirjota tänne, koska ei oo oikeen mitään järkevää asiaa, ja teit tuskin kiinnostaa! Mut joo hyvii kesiä teille kaikille viel ja nauttikkaa lomasta !

tässä tulee vähän näit kuvia c:

Cokista c;

pepsi max c;

Attila teki ton mun bussikortin taakse c: <3

Tollanen bussi nähtiin Jennyn kans keskustoril C:

bussikortti c:

supermän !

Sannimurun synttärikortti c:


I dont like u.. I <3 U !

pätmään !

pikatsu c:

ankka c:

oli tylsää :D

c:

joo-o



                                                                  ~Ira

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti