keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Kolmen kopla.

En oikei tiiä mist tänne blogii kirjottelisi.. mut tnään sit mietin ja mietin
ja päätin kirjottaaa kolmest tärkeest asiast. On niit muitaki mut niinku nää o yli muide (: <3

1.Perhe
Mun perheesee kuuluu äiti, isäpuoli, Hugo-veli 2 v, Kara-sisko 1v. Ja sit kaks isoveljee jokka ei asu enää kotona : Kim 17v ja Juho 21 v. Sit on viel iskä + sen perhe, ja nää asuu Tampereel.. iskä,sen naisystävä, kaks siskopuolta Teija 16v ja Tiia 18v. Enite oon tekemisis tän Vaasan porukan kaa + Kimin. Kerron vähä lisää täst porukast. Äiti on sellane pieni ja herttane, mitä ny äitit yleensä on, isäpuoli on sellane pieni kans ja huumorintajune ja pelottava välil, sillo outoo läppää sometimes, ja hugo on sellane välil sulone ja ihana pälättäjä ja si välil sellane kauhee kakara joka kiljuu ja huutaa :D ja kara on sellanen sylivauva <3 Kimin kaa tulee riitaa sillo tällö , mut se on silti tosi tärkee mulle ja voin puhuu sille kaikesta <3
En tiä millast olis ilma näit tyyppei (: <3

2.Kaverit 
Kaverit on mulle kaikki kaikset vaik niit ny ei oliskaa paljoo. Mullo pari PARASTA kaverii,
joille kerron kaikesta kaike. Mut niit ny en ala täs luettelee koska joku vetäis varmasti hernee nenää.
Kavereitte kaa voi olla oma ittensä ja niitten kaa voi tehä kaikkee tyhmää, niitten kaa voi nauraa, itkee,
olla tyhmä, mut enne kaikkee niitte seurasta voi nauttii. Ne tosi ystävät hyväksyy sut sellasena ku oot, eikä moiti
sua. Riitoi tulee ja menee mut ne vahvistaa. Kaverit piristää ja kannustaa sua. Välil ne kyl tuomittee sut jostai mitä teet, mut iha syyst.
Kiitos teille kaikest kaverit <3

3.Eläimet/Lemmikit
Täl hetkel meil ei oo yhtää lemmikkii koska meijä koira lopetettii noi kuukausi sitte.. ja mun hamsteri kuoli koska se oli niin vanha jo :( mut eläinten kaa ei tarvii miettii mitää huoliii. Eläimet on vaa kaikki kaikest , koska ne piristää elämää ja on ihmiste kavereit :D Micke ei ollu mulle pelkkä koira, se oli lapsuudenkaveri. Jokkut pitää eläimiii vaa eläiminä, mut sitku niihi tutustuu ne on enemmä ku eläimiä ! <3

Jos joku näist puuttuis, mun laiffi olis paljo tyhjempää-
Toivottavasti teki tajuutte et mikä on oikeesti tärkeetä ja mikä ei niinkää :D
Ei mul muuta tnää :D pääsiäistä kaikillle <3

<3: llä ; ira(:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti