perjantai 2. maaliskuuta 2012

Smile ?


Astu mun kenkii, täs kovempiki murtuu,
elä päivä mun elämää ja sano miltä tuntuu,
kävele mun tietäni, kävele mun kanssani,
kato mua silmii kato mun maailmaa tarkasti
mä herään aamul sängyst kelaan et mitä vittuu
tuntuu et kaikki paska meitsin niskaa tippuu
en saa mielest ikin tärkeet menetettyy
ja viime aikoin joutunu liian monta kertaa pahasti pettyy



Anna anteeks ku sä jouduit taas muhun pettyy,
helvetin monta päivää, melkee pois heitettyy.
Taas kerran mä sain itseni itseeni pettymään,
Taas kerran mä sain sut, mun takii, itkemään.
Ja kyllähän mäki itkin ni syvältä se raapasi,
ja muistatko mitä sulle silloin alussa sanosin.
Järki kieltää ja tunteet
En haluu enää satuttaa sua, siks en tiiä pystytääks jatkaa...


 Mä kyl tiesin et täs joskus viel kävis näi
mut miks nyt jo ?
Miks meille kävi hei näin ?
Miks... Sä et tajuu kui paljo mä sua rakastan
Sä vaa leikit mun tunteilla.. Oliks se ny si oikei ?

Sä käytit sitä hyväkses et rakastin sua oikeesti
Mutta minkä mä sille voin jossen kelpaakkaa ?




<3 :llä ; Ira 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti