maanantai 13. helmikuuta 2012

Plöä ( :

Tässö tälläsii juttui vuode varrelt mitä oon keksiny xd
vähä tylsähköjä, mut what ever ( ; ?


before i meet you..
enne mun elämäs oli iso aukko,
tapasin sut ja se täytty.
sä oot se jonka vierest haluun herätä,
jonka kaa haluun nauraa..
jotkut tulee ja menee, mut sä jäät
mun sydämmeen ! <3
oot se jonka smaili tarttuu,
oot se joka saa mut hymyilee,
ku laitat tekstarin (: <3
tuot helpostust tuskaa ja
autat jaksaa <3

first time and now...
ekan kerran ko puhuin sulle, tunsin heti et tää hyybe on erilaine <3 ;)
aloin vähitelle pitää sust enemmä ja enemmä, si lopult tykästyin suhu nii paljo
et siin ei ollu enää ees järkee !
en enää pystyny olee ajattelemat sua, olit KOKOAJA mieles..
oot mulle tosi tärkee ja välitän sust TOSI paljo..
mut pelkään et teen virheen ja menetän sut.. :(
lupaaks mulle et pidät mu kädest kii, kävi mite kävi ?

mä en jaksa enään.. ( ÄLÄ LUE JOS EI KIINNOSTA)
mä en jaksa enää, en kiinnosta ketään..
aamul ku herään ei vieres oo ketään..
veitsi kaulal, oon puoliks jo haudas..
kaikki on menetetty, pois viety..
mun game over on lähel,
irrotit mun kädest..
kaikki sanoo et yritä jaksaa, kaikki järjestyy
mut ei se mee nii hei..
mä rakastin sua, ja rakastan edellee,
haluun sut takas vaa mun lähelle..
mut nii ei taida tapahtuu..
en oo tarpeeks vahva, jalat ei kanna..
elämä oli liia iso pala,
en jaksa..

muistot...
liian monta arpee,
oon saanu jo tarpeeks.
itkettää joka ilta, mu sydä vuotaa verta..
se o palasina,
veit sen, rikoit et korjannu..
irrotit mu kädestä, tipuin alas
etkä palannu hakee mua.
yritän hymyillä, mut se o vaikeeta..
muistot palaa mielee, kaikki o haikeeta..
kysyn itteltäni et miks näi?
olin onnelline, mitä sä luulit?
en tuu koskaa olee yht onnelline..


kommenttii plz, jos haluutte näit lisää (: ?

<3:llä ; ira (:

1 kommentti: