tiistai 31. tammikuuta 2012

FRIENDS

K A V E R E I T A <3
ALISA <3tuntenu sut jo moonta vuotta<3 oot tärkee kulta<3
oot mulle ku serkku<3 <3 koskaan
ei onneks olla riidelty
taino ehkä pieninä (:
kai sä tiiät et oot tärkee ja ihana <3
Rakastan sua <3

EEVI <3oot ihana kultapöö<3 (: oon sut jo ainaki vuoden tuntenu<3
mut oon viettäny sun kaa IHAN LIIA vähä aikaa :<
tutustuin suhu Titukse kautta (:
En kadu yhtää sitä et tutustuttii<3
Rakastan sua<3

ANNA <3vietin sun kaa kesän 2010, ja myös vähä kesää 2011 <3
muistot pysyy, ne ei katoo <3
ollaa riidelty, mut silti ollaa vielki täs<3
oot ihana <3 ! kai sä tiät et en haluu päästää sust irti ? <3
Rakastan sua <3

JENNA <3Sulonenihanasöpökaunis<3
mullon ikävä sua :< me ei olla koskaa riidelty,
ja hyvä nii <3 (:
koska oot tärkee mulle, ja en haluu menettää sua <3
lupaa mulle ettet koskaa irrota pliis <3
Rakastan sua <3

LAURA <3voikulta <3
mull oli nii kiva kesä sun kaa <3
uitii vaattet pääl, ja tehtii kaikkee kivaa (:
<3 sun kautta alvaanki tutustuin (:
oon tuntenu sut kaauan aikaa ja viettäny monii hyvii hetkii <3
oot kulta ihana<3
Rakastan sua <3
MIKA <3en tunne sua viel kunnol,
mut oot silti tärkee (: <3
meillon aina nii parhaat keskustelut xd haha :D
haluun tutustuu suhu kunnolla <3 oot sulone ja
söpö(: <3
Rakastan sua <3

PETRA <3petra pieni pesusieni (:
olet ihana <3
meillon aina hauskaa (:  riitoi tullu , mut silti oot mun tukena<3
muista et mulle voit kertoo aina kaike mikä mieltäs painaa<3 !
Tuntenu sut neloselta asti (; <3
Rakastan sua <3
 

PINJA <3tuntenu sut niin kaua <3
meillon aina ollu nii omat jutut
ja ollaan samanlaisia <3 (:
kummakki lyhyitä, ja iha pimeitä <3 !
olet sulone pikku kamu<3
älä koskaan päästä must irti <3
Rakastan sua <3

RUUSA <3Aww kulta <3 !
Näin sut ekan kerra kesäl 2011 <3 !
Se oli parasta aikaa (; <3 me naurettii ja melkei itkettii
suututtii, heitettii läppää (:
oot tärkee ! <3 muista se, minne ikinä meet
nii tuun peräs (; ja et mulle voit kertoo aina kaike
mikä mieltäs painaa <3
Rakastan sua <3

SANNI <3kultapöö<3 (: oot suloneihanabffaaah<3
rakastan meijän juttuja !
me ollaa tunnettu pian jo kaks vuotta,
ja kahe vuode aikana on ollu PAAALJON riitoja
mutta aina selvitty <3 oon ilone siit et tavattii Venlan kautta<3
en kadu niit hetkii jotka oon sun kaa ollu <3
Rakastan sua <3

TITUS <3oot tärkee, ja sulone pikku poika :D (: <3
meillo aina kivat jutut, ja sulle voin kertoo kaike,
luotan siihe ettet kerro kellekkää (:
ja mikä ikinä sua vaivaa, kerro mulle vaa,
mä kuuntelen koska säki oot kuunnellu mua <3  (:
lupaan auttaa parhaani mukaan sua <3
Rakastan sua <3


JANICA <3kulta<3 oot tärkeeihanaparassöpö<3
en tuu koskaa unohtaa MITÄÄN mitä ollaa tehty <3
sun kaa oon tehny vaikka mitä (: en ees ala luettelee niit. (:
oot tärkee, ja en haluu koskaa satuttaa sua <3 (:
miss u <3 !
Rakastan sua <3


MILLA <3pärinäkaveri<3 oot sulone (:
höpsö ja kaikkee <3 meillon aina ollu kivaa,
ja ollaa aina päristy (; ja sekoiltu <3
ikäväsua, ku oot nii kaukana :<
muista silti, etten koskaa irrota susta otetta<3
Rakastan sua <3


Aattelin nyt tehä tälläsen kaveripostauksen (: 
Täs ei oo si kaikkia parhaimpia kavereit , pari vaa,
joten jos joku tuttu sattuu lukee tätä ja sun kuvaas
ei oo tääl , nii älä suutu hei <3
Ootte kaikki tärkeitä <3


 <3:llä ; Ira (:










2 kommenttia: